♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Akan Jadi Kenyataan tak?
posted on Tuesday, March 29, 2011 | 1:32 PM | 0 Teddy Bear
Idaman Aku..

Kereta


Aku nk sgt kete nie..smart plak aku tgk he3...xp mampu ke insyaallah
kalau ade rezeki..klau aku tak dapat kete nie...



Kete nie pon xpe...he3...

Macbook Pro


Boleh dapat ke??hahaha

Ipad



Rase2 dapat x???ermm

Blackberry


Saya xmampu beli.. :(

Rumah


Rumah cm nie kot...mngkinla...


Kahwin


Papa ble nk masok meminang????hahahahaha
Si dia akan jwb : Tgula Ma.....


Nikon D700


Nie aku rase x akan mungkin...

Banyaknyela yang aku nk kn...xp boleh ke jadi
kenyataan untuk aku???




Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©