♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Sedih sangat malam nie..
posted on Saturday, May 14, 2011 | 11:01 PM | 0 Teddy Bear
Hai blog ku tersayang...knp mlm nie aku ase nk nangis??xp xpela maybe perasaan aku je kot...kt sini jela aku nk luah kn apa yg ada kt lubuk hati aku nie..erm..bukan senang owg nk fhm perasaan kita kn..??sok aku nk g teman makcik aku pegi padang mpk 2 sbb sok ade temuduga terbuka...aku xleh ag sbb tak abeh study ag...huk3..bile la aku nak kije nie..adui xsabo ase nk abeh..lagi sebulan je syok nye..tapi aku leh relax ag sbb aku nk capai cita2 aku yang tinggi melangit tue hak3...aku nk dapat ape yang aku nk selama nie...aku hrap2 aku dapat ape yang aku nk selama nie...biala org nk ckp ape tentang kita asl kn kite bahagia.. k la nnt aku update lagi... bye..

p/s : kalo spe x suke bce jgn bce sbb nie perasaan aku..






Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©