♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Hari Ahad
posted on Sunday, July 24, 2011 | 2:39 PM | 0 Teddy Bear
Ada ape ngan hari ahad erk??semua orang g jalan2 ngan family masing2kan?
bestnya..aku dok umah je ari ahad nie...bosan xtau nak wat ape da...malam nie je kuar g jalan2 ngan papa sayang...erm..nk g jln mana erk malam nie ada idea x? 2 0gos nie aku ade temuduga korang doakan aku berjaya k..aku nk sangat2...itu adalah salah satu cita2 aku..kalo xdapat maybe aku sambung blajar..kalo xkawen je hahhahahah (gelak besar) xdelah..cari duet dulu kn?oo ye lupa plak ari ni 24.07 ari jadi papa tersayang..papa happy besday semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki yup...cepat2 kumpul duet da cukup duet tue cepat2 la masuk meminang yup...hehehhe..k la 2 je ko aku nk cite..aku nie bkan pndai sgt nk tulis panjang2 nanti aku merepek plak kn... k la bye..





Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©