♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Tinggal Kenangan
posted on Saturday, July 16, 2011 | 9:25 PM | 0 Teddy Bear
Lama sangat aku dah tak update blog...sorry sangat2...terlalu sibuk menguruskan hal yang penting bagi aku...semalam dengan rasminya aku dah tamat belajar untuk diploma kemahiran malaysia sistem komputer...3 tahun bersama ngan korang semua bagaikan 3 hari je...dengan semua pensyarah aku nk ucapkan terima kasih banyak2 sebab banyak bagi ilmu kat aku....kenangan kt Kolej PSDC tue aku tak akan lupe kn sampai ble2 pon....terasa laen sangat2 ble dah abeh belajar...macam mane la agaknye nanti ble nk jejak kan kaki ape yang bakal aku tempuh nanti....doakan aku capai kejayaan aku yang aku nak selama nie...aku sedih...tapi nak buat macam mane adat untuk mendapatkan ilmu...bile kite msok belajar terasa lamenye la nak abeh tapi ble kite dah abeh terasa sedih yang teramat sangat2 tak dapat diungkapkan dengan kate2..Kepada kawan2 aku yang penah aku kenal aku mintak maaf kalo aku ada wat salah ngan korang semua....lepas nie aku tak tau nk wat ape...samaada smbung blajar ataupun masok ke alam p`kerjaan...k la sampai sni jela aku nk tulis..kalo ada mase aku update lagi blog nie...bye...wassalam...



Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©