♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Entry Panas
posted on Friday, August 19, 2011 | 2:31 PM | 1 Teddy Bear
Panas tol dlm bulan puase nie kn...yela dugaan...aku nk share skit story aku nie aku ade mbe dulu baik sangat ngan aku..lpas aku bawak dia g jmpe pakwe aku cm2 dia cite kt aku sal pakwe aku...korang boleh terima tak kalau baru sehari kite jmpe orang tue kite boleh nilai orang tue dlm mase yang sme ....sorry to say la aku bukan nk aibkan sape2 pon dlm bulan pose nie xp ko pkir2 la sndirinye ko da wat salah ngan aku tbe2 ko nk sound aku... persahabatan akan kekal daripada percintaan ko boleh la ckap sbb ko da kawen ngan orng yang ko nk....selme nie pon ade ke ko cri aku???ko cri mbe2 yang laen xp bile aku xtgor ko da nk kecoh2 kn ape kes..???lagi satu ko kenal ke pakwe aku cm ne???selama kite b`kawan ade aku masuk cmpur hal ko ngan SUAMI ko ade x???ade???xde kan?? aku x kesah la ko da xnk kawan aku pon sbb bagi aku kawan yang baik akan jage hati membe dia cm ne kite jage perasaan mak ayh kite sndiri....2la terjadinya kawan makan kawan...mase ko nk kawen ade ko nk jmpt aku???ade???xdekan???da la xpyh la nk sound2 aku....ko tau pon sbb ape aku lari ble nmpk ko...xp ade ko nk mintak maaf kan aku????ade???aku da hilang tahap kesabaran aku kalau nk kawan dengan ko??aku xkesah la sebab kubur masing2 k.... da.....

p/s : persahabatan akan kekal jika kita jage perasaan sahabat kite dengan baik....




Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©