♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Petang Jumaat
posted on Friday, August 12, 2011 | 4:36 PM | 0 Teddy Bear

Da 12 hari kita puasa kn?? sekejap sangat masa berlalu..
aku dok umh makin banyak aku "tanam anggur" hehehehe
sape nk beli chatbox k..xde la gurau je...huhuhuhu aku nak tggu ciast tue..aku nak sangat masuk situ..kalau aku masuk situ mase depan aku boleh dikatekan terjamin...
aku nak keje sementara tapiaku fikir aku nak rest dulu.. cm ne ngan mbe2 aku erk?? msti dia orang dapat kije yang best2...nie aku nak cite sikit bukan aku nak ngumpat bulan pose nie..mase sahur semalam jiran aku dok ketok2 ape ntah la kt dapur tue..bengang gak aku...bukan sehari dua tau..boleh di katakan tiap2 sahur..pas2 sambung ke pagi aku tau la dia m`niaga tapi tolong la fikir jiran sebelah2 ye...opps maaf la ye tapi aku da panas...yela org ckap sabar separuh dari iman kan :)



Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©