♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Shock..
posted on Sunday, October 23, 2011 | 12:05 AM | 0 Teddy Bear

Assalamualaikum..

Hari nie aku dapat berita yang m`gejutkan aku...iaitu berita xcdnt kawan aku yang belajar same2 stu kolej..aku sampai sekarang terkejut yela mne taknye sampai adik dia meninggal dunia...tapi alhamdullilah lah sebab kawan aku tue selamat...dia cume patah kaki n tangan je...kejadiaan nie berlaku kat termeloh....xp ape-ape pon Allah s.w.t telah tertulis apa yang akan berlaku...ada hikmah di sebalik semuanya nie...sme2 la kita sedekahkan Al-Fatihah untuk adik kawan aku tue...

Al-Fatihah..



p/s : adik aku pon baru lepas xcdnt tapi alhamdullilah la dia ok ....xp motor mmg teruk...





Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©