♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






12 JULAI 2012
posted on Thursday, July 12, 2012 | 3:31 PM | 0 Teddy Bear



Assalamualaikum readers..♥♥





berhabuk da blog nie...ari nie nk update skit..tarikh hari nie 12/7 kn?..hurm ade ape ngan tarikh nie erk..he3..tarikh nie adalah satu tarikh aku dan dia di rasmikan untuk menjadi sepasang kekasih..hahaha...hari nie 12/7 genaplah hubungan aku ngan dia 9 tahun...aku harap tahun nie adalah tahun penghabisan utk aku dan dia menjadi sepasang kekasih aku harap tahun depan aku dan dia menjadi sepasang suami isteri amin...aku harap hubungan aku kekal sampai akhir hayat..papa mama sayang papa sangat-sangat..mama xnk kite gaduh da lepas nie erk papa..plez.....mama terlalu cinta kan papa sampai sekarang dan selamanya... forever love u..♥♥♥



Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©