♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






No Title ...
posted on Saturday, November 24, 2012 | 4:18 PM | 0 Teddy Bear



Assalamualaikum ..

Da bulan 11 da sekejap je masa berlalu kn..last aku tulis blo nie mse hari raya hari tue..bukan da tak nak tulis tapi masa yang tak mengizinkan saya untuk menulis blog nie..rindu kat blog nie..blog korang macam mana mesti da banyak cerita kan..aku sekarang nie tak buat ape-ape lagi kerja pun tak dapat lagi..hurm..sedihnya lah bila aku nak dapat kije nie..aku sebenarnya baru habis belajar bulan 10 hari tu..sebulan dah au rehat kat rumah nie..bosan teramat lah bosan...ok la da tak tahu nak tulis apa..harap-harap lepas nie aku dapat lah kerja amin..sebab tahun depan aku dan dia akan bersatu insyaAllah....ok lah nanti ada masa aku tulis lagi dalam blog nie... 

Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©