♥ Love Story.

Nur Farisya Safiyya
.The Girl.
It Me

StoryownerlinksStuff

Dashboard +Follow



Pencuri Hati


Follow @faraheone

.Gula Hati.
Cinta Hati


Hanya Aku Cinta Kau Seorang..HACKS

----------------------

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
.Tagboard.
Talk To Me

URL blog wajib ade not email !

Harsh words & Anon not allowed !

Cuties Viewing | Visitors






Hampa...
posted on Tuesday, May 14, 2013 | 11:09 PM | 0 Teddy Bear
Assalamualaikum...

Maaf tak dapat update blog macam selalu sebab dah sibuk dengan kerja...macam2 dugaan yang datang pada aku tahun nie..terasa sedih bila ape yang kite impikan tak dapat..bak kata orang rezeki tak ada lagi..tak ape aku terima dugaan yang Allah bagi..aku nak jadi pengajar tapi ape boleh buat ...rezeki tak ade lagi..tak ape sabar dan terus bersabar....buat masa nie aku kije sementara dekat dengan rumah..tak apelah gaji sikit asalkan ada pengalaman n blh jgk tlg2 sayang saya kmpl duet sikit2...ok la nnt kite cerita2 lagi... :)












Older Post | Newer Post

100% Designed by FarahEone . All Right Reserved ©